Post by satzgripthercapol on Feb 28, 2022 13:00:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Fantasy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Fantasy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige tokens ▞▞▞
▞▞▞ Epic Fantasy 2022 version ▞▞▞
Ik geef het 3 sterren VOOR nu hehe ik ga het eerst spelen. Man, dit spel is geweldig, het kost niet veel tijd.
Generiek en saai... er zijn anderen die het daar beter doen. Veel van de inhoud zit achter het voltooien van het verhaal, wat prima is, maar je moet behoorlijk ver komen om iets te ontgrendelen. Het golfsysteem is regelrechte onzin en je moet je middelen per fase 5 over 15 personages verdelen, anders haal je het niet. Waarom kan mijn vorige golf niet doorgaan naar de volgende golf? Zo'n domme monteur. Sommige mensen vinden het misschien leuk, maar het is niets voor mij.
Ik vind het geweldig hoe deze gacha je dwingt om met 3 relevante en goede teams van 5 karakters te komen, zodat je niet zoveel irrelevante waifus en echtgenoot rondslingert. Heel coole kijk op gacha.
Epic Fantasy Simulation kxcc
Mooie graphic kijk uit naar meer inhoud
NIET AANBEVOLEN Ik beoordeelde deze eerst met 5 sterren omdat ik gebiologeerd was door de graphics en vroege karakterontwikkeling. Maar nu niet. Zelfs als je geld uitgeeft om 3.000 kristallen te kopen, is er geen garantie dat je SSR of zelfs SR-helden kunt krijgen. Zowel de vernietigingsbewijzen als de sleutels, ze vertragen je als je het niet bezit. Het ergste is het trainingskamp. Er is veel niets te doen als je vastzit. Ik heb lekker gelopen btw. Bedankt voor de ervaring.
Update van 29 september heeft autodeploy uitgeschakeld voor guild raid..nu is het een gedoe
Goed spel tot nu toe kijk uit naar meer
Epic Fantasy Simülasyon dvc
Ik heb plezier met dit spel
Oproepsnelheid is slecht
Dit spel is erg leuk! Zeker de moeite waard om te bekijken. De graphics en muziek zijn geweldig, het karakterontwerp is cool en uniek, en het grootste probleem dat ik kan vinden, is dat ik bij lv52 ben en het gevoel heb dat ik het glazen plafond van het spel heb gevonden.Ik heb de afgelopen dagen niet genoeg kunnen grinden om een verschil te maken in mijn teams. Het is bijna onmogelijk om de SSR-personages te verhogen, dus veel van mijn squadrons zijn zwakke R-rangen, totaal opgepoetst, dus dat is jammer. Maar geweldig werk op het spel in het algemeen!
Episch tot nu toe ... ik hoop dat het niet loont om te winnen.
Zegt wereldwijde lancering, maar plaatst ons op dezelfde server met Koreanen die 4 maanden vroege startbeloningen hebben gekregen, zijn gierig, geen beloningen voor wereldwijde release
Mix van turn-based strategie en inactieve landbouw. Grinding kan worden ingesteld op automatische training, zodat u er geen tijd aan hoeft te verspillen. Dagvaardingen zijn vrij eenvoudig te verkrijgen zonder te betalen. Soms vreemde vertalingen, maar goede basisgameplay zonder je zorgen te maken over betalen om te winnen. Kan tijdrovend zijn.
dit is een leuk spel waarin je munten en edelstenen kunt verzamelen om mensen te upgraden. Je kunt ook een team kiezen om tegen te vechten. Het houdt van drakenstad, maar zonder draken zijn het mensen. De mensen hebben ook speciale bewegingen en vaardigheden die je kunt gebruiken, je kunt je mensen upgraden om betere bewegingen te hebben.
Epic Fantasy Simulazione dxj
嚴肅奇幻 模擬 rook
Spel is leuk en gemakkelijk te begrijpen.
Oké op dit moment zullen we zien
Ik heb dit nooit gedownload, maar de advertenties zijn prullenbak
Communiceren met de server
Alles goed. Nog steeds aan het proberen
Deze game is best leuke turn-based RPG met autoplay, waardoor het een stuk makkelijker is om de game te spelen en beloningen te verdienen terwijl je ook andere dingen doet, zodat je niets mist
Mooie graphics, nieuwe gameplay
Leuk spel . Meer gebruiksvriendelijke tooltips nodig.
Ik ben een grote fan van inactief gamen en deze game is echt EPIC! Geweldig spel! Iedereen zou het moeten proberen! Genieten!
5 min spelen is te vroeg voor een beoordelingsprompt.
Leuk maar wordt na een tijdje saai
Ziet er leuk en gemakkelijk genoeg uit. Gewoon eindeloos plezier en bouwen wat je wilt
Wachtte meer dan een maand met het controleren van mult. keer per dag voor een nieuwe server. Nog steeds aan het wachten. Ik ben dit beu en het de-installeren. Spel lijkt dood te zijn.
coole spellen. moet meer spelen
Street Racing HD مسابقه slrt
De ervaring is dat er veel te doen is, het enige dat me stoort is dat er zoveel te doen is dat het niet bijna een nutteloos spel is hehe, ik hoop dat er elke dag vernietigingsfiches worden gegeven, en maak alsjeblieft meer extra kerkers.
Oke tot nu toe...
Ik vind de game geweldig, de graphics zijn geweldig, de gameplay is soepel, het is gemakkelijk te begrijpen en te spelen rondom een goede game
Een andere gacha die snel de betaalmuur raakt, bereikte wereld 10, kreeg een aantal SSR-eenheden, een slot van SR-eenheden. Tutorial leert niets, begrijp zelfs de factiebonussen niet als die er zijn. Elke 100 karakterniveaus vereist een dubbele eenheid die het maximaliseren van SSR-eenheden bijna onmogelijk maakt, tenzij je $$$ in rollen dumpt. Game heeft ook beloningen die nogal nutteloos zijn als je advertenties bekijkt, dus het heeft geen zin om dat te doen. Al met al plezier voor de eerste dag, maar daarna is de nieuwigheid eraf, verwijder.
niet🤮🤮👎👎
Oké spel, uniek vechtsysteem, ik vind het leuk maar vind het niet leuk tegelijkertijd is het goed dat je meerdere squadrons kunt hebben, maar het is slecht dat je meerdere squadrons en gevulde squadrons moet hebben voordat je kunt vechten, de gevechtscamera kan een beetje moeilijk zijn voor de ogen in x4-modus, maar de speler heeft wel de mogelijkheid om het af te zetten. Al met al het kijken en spelen waard.
P2w. Normaal spel
Het is goed
1e dag tot nu toe wordt het gemiddelde spel na enkele dagen bijgewerkt