Post by satzgripthercapol on Feb 28, 2022 12:42:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pretty Ballerina Dancer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pretty Ballerina Dancer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipisteet ▞▞▞
▞▞▞ Pretty Ballerina Dancer 2022 version ▞▞▞
Tämä peli oli erittäin hyvä, mutta ongelmana on valokuvaukset on ongelma
tämä peli on hauska, mutta kun olen meikkihuoneessa, kaikki toimii ja tavarat ovat poissa
Rakastan TÄTÄ PELIÄ ja erityisesti koska rakastan balettia, mutta siellä on lisäyksiä joka paikasta, missä napsautat ja sinun täytyy ostaa vaatteet.
WOOOOOOORST PELI EEEEEVVVER
Se on balerinapeli, jossa saat valita omat tavarasi
Rakastan ballerina olemista on minulle niin tärkeää, koska halusin kaikin tavoin seurata unelmani toteutuakseen. Kiitos.
ihan kiva
Se on hauskaa ja jännittävää, mutta kaikki on lukossa, mutta muut asiat ovat hyviä
Erittäin hyvä peli, mutta klinikka on lukittu
Jolie Danseuse Ballerine Grand public gwyz
Viisas, annan sinulle 5 tähteä. Mutta se ei avaa sairaalaa, valokuvakoppia ja kylpylää, joten se on hyvä peli, mutta se ei ole auki.😞
coco-pelit ovat liian hyviä ja tämä peli myös liian mielenkiintoista, mutta puolet asioista on lukossa, mutta pidän pelistä.
Prima Ballerina Gelegenheitsspiele fag
Mm.
kaikki portaat/tasot on lukittu
Tykkään pelistä tosi paljon mutta maksut on vaan niin kauheita ,parhaat asiat on lukossa 🔐 ja siitä pitää maksaa.. Haluan vain että saisin tavarat ilman maksuja..Kiitos
Tämä on suosikkipelini. Koska siellä on suosikkini Balerina. Balerina tanssii, syö, vaihtaa pukuaan ja Balerina harjoittelee. Minä rakastan tätä peliä.
Kait iha hyvä
Tämä peli on todella hyvä ja kiva lapsille jos sinulla ei ole rahaa peliin menet bubble shooterille se on erittäin hyvä peli😍🇰🇪
Ihan hauska
Napsautan katsoakseni videon saadakseni jotain, katson videon, enkä silti anna minulle sitä 😒
tämä peli on hauska, mutta se vaatii paljon ostamista
Erittäin mukavaa, ja jos et nyt osaa balketoida, voit oppia täältä ja se on niin mukavaa, asenna
Tää on tosi hyvä peli vaikissa joissakin kohis pitää maksaa❤️👍🏻
Itse asiassa rakastan tätä peliä, koska olen suuri balleriinien fani, ja se johtuu siitä, että olin balerina pienenä. Unohdin myös baletin, mutta silti rakastan peliä.
Tämä peli on hyvä, mutta kylpylä, klinikka nämä ovat lukossa 🔐🔒
Se on niin erilainen kuin pelin lataamisen aikana näytetyt kuvat 😕😕ja vihaan pelejä, joissa täysversion saamiseksi meidän on maksettava rahaa 😈😈😈👎 joten annoin 2 tähteä
Se on mukava peli, mutta kaikki se kirjaimellisesti jumiutui, sinun täytyy päästää muutama ulos tai ainakin katsoa mainos 😥
Ai se oli vähän huono
Pidän tästä pelistä, mutta 5-vuotias tyttäreni pelaa ja mainokset ovat vain kamalia ja sopimattomia
peli on niin hyvä, mutta mielestäni sinun pitäisi mainostaa siivet asun mukana. Ja sen sijaan antaa ihmisten hyvästellä suurimman osan tavaroista, joita sinun pitäisi antaa heidän ansaita se. ja mielestäni sinun pitäisi tehdä vielä yksi itty bitty päivitys.: ) ex:peli on edelleen todella hyvä ja rakastan sitä.
kaikki kauppa näyttää.erittäin huonoin peli
Rakastan tätä peliä, mutta siellä on paljon mainoksia 😐👎 mutta peli on paras 🙂
Pretty Ballerina Dancer ง่ายๆ qdba
Todi hyvä
Se on erittäin mielenkiintoinen ja pidän pelistä todella, mutta jotkut paikat eivät ole avoinna ja se on ainoa ongelmani
En anna sinulle täysiä tähtiä, koska suurin osa asioista oli lukittu
tämä on erittäin hyvä peli, mutta täällä ei ole kylpylä ja valokuvaus, yritän avata sen lukituksen, mutta se ei ole auki
En rakasta tätä peliä. Se on odottanut minua pitkään ja sitten poistin tämän sovelluksen, älä asenna tätä sovellusta🙅😡😡😤😤
Ihan hyvä mut niin tylsä
Tyhmä peli Rakastan kaikkia coco-pelejä paitsi tätä, se ei lataudu ollenkaan 👆
Fantastinen superpeli
Dropdom-보석 폭발 퍼즐 msby
Se on hauskaa, mutta toivon, että kaikki rakennukset olisivat auki
Tämä peli on niin hauska, saat nähdä millaista on olla ballerina.Voit myös antaa hänelle juomia, ruokaa ja jopa saada hänet hyppynaruun!!!Pitäisikö sinun kokeilla tätä peliä?...DEFENITISTI!!!hei :-)