Post by zefpesincicons on Feb 12, 2022 10:59:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Brutal Age: Horde Invasion 2022 version ▞▞▞
Schroef dit spel. Niet opnieuw beginnen. Ging om in te loggen en acct werd gewist. NOG EEN KEER. Heb talloze uren besteed aan het opbouwen, alleen om te worden genaaid. VERWIJDEREN. Stel voor dat je hetzelfde doet! Zeer ontevreden en eerlijk gezegd boos.
Een goed spel zoals de komische graphics loopt soepel houdt je de hele dag bezig veel actie alleen één probleem is dat er geen manier is om je troepen veilig te houden voor aanvallen je kunt ze niet verbergen voeg een grotfunctie toe waar je je troepen naartoe kunt sturen verstop je als je slaapt behalve dat ik vind het geweldig ga zo door met het goede werk
Wordt steeds bijgewerkt alsof het was bijgewerkt en een paar dagen later poef een ander, maar het is een goed spel, slechts 1 probleem, er is er een op mijn server, er is een clan die alle servers wil overnemen en anderen geen kans geeft .. Dat maakt dat ik gewoon wil om te stoppen met spelen vanwege hen.
In het begin leuk, maar............. tenzij je bereid bent veel $$ uit te geven, kom je niet ver. Er zijn een paar spelers die veel geld uitgeven en het bord besturen. Je kunt gemakkelijk honderden dollars uitgeven en alles verliezen in een moment waarop spelers duizenden uitgeven en je wegvagen. Ik speelde op 5 servers en het was allemaal hetzelfde resultaat. De ontwikkelaars kunnen gemakkelijk pro-servers en casual servers maken voor degenen die kleinere bedragen willen investeren. Geen idee waarom ze dat weigeren.
Vrelste veel bouwen ik wil gewoon spelen niet de hele tijd bouwen
Het is 2 uur geleden en het is nog steeds niet gedownload
Wat een tering spel
Je wilt te veel geld om te spelen...
Heel leuk spel en echt leuk! Maar pas op, sommige spelers houden er echt van om in de rug te steken en zich als tirannen te gedragen.
ik vind dit spel erg leuk! het verschil in valuta voor sommige landen betekent echter dat bepaalde spelers zich meer pakketten kunnen veroorloven dan andere en het maakt het oneerlijk. ik weet dat het doel van het spel is om de sterkste te worden, maar we hebben geen gelijk speelveld als het 100 kost om een goede rug te krijgen in vergelijking met wat op andere plaatsen bijna 9 dollar zou zijn.
RIP OFF, ik heb meer dan een jaar gespeeld, duizenden uitgegeven om tot het besef te komen dat de beloningen totaal gemanipuleerd zijn. de spellen waarvan ze zeggen dat ze kansen hebben, hebben eigenlijk helemaal geen kansen. volledig ontworpen om de portemonnee van de zwakke geest leeg te pompen en je zult je dom en teleurgesteld voelen. NIET SPELEN!
Betaal om te winnen!!! Als je niet betaalt, zou je kunnen winnen, maar het is zo, het is een spel voor mensen die weten wat een echte wargame kost, ik betaal veel om een deel van het spel te winnen!!!!
Brute game is een game waar je op moet wachten en die je veel moet spelen omdat mensen het leuk vinden
Mep mep brutale schep
Je besteedt al je tijd aan het proberen te bouwen, maar wordt constant aangevallen en afgebroken door anderen die 2 tot 3 keer sterker zijn in niveau en grootte. Tijdsverspilling.
Zodat je het weet voordat je je geld installeert, speelt en verspilt; als je geen Chinees bent, beantwoorden ze ALLE PROBLEMEN VAN DE ONTWIKKELAARS ZULLEN ZIJN DAT HET EEN PROBLEEM MET EEN INTERNETVERBINDING WAS!!!!!!!!!!! IK HEB VEEL PROBLEMEN GEHAD EN DAT IS ALTIJD HET ANTWOORD! IK HEB SCREEN SHOTS VAN HEN ALS JE WILT ZIEN!!!! VERSPIL UW TIJD OF GELD NIET AAN DIT SPEL!!!! ZEER ZEER RACISTISCH BEDRIJF VOOR ALLEN MAAR CHINEES!!!! Speel dit spel 3 jaar en speel nu NIET MEER!!!
Brutal Age: Horde Invasion உத்தி vvk
Ik heb een suggestie, ik hoop dat je het leest ... Voeg een functie toe die een partnermatch alleen op de server kan hebben, zodat ze hun partners kunnen testen of oefenen om te verbeteren, ze kunnen allemaal een match hebben, zelfs als ze dezelfde clan en horde zijn zoals het creëren van ruimte om een match te hebben met een andere speler op dezelfde server
Het spel is erg goed, maar de betaling zit vol valstrikken. Zodra u zich aanmeldt en een promotie krijgt, is de prijs meestal redelijk, maar nadat u in één keer tikte om te betalen, veranderde de prijs ongemerkt, natuurlijk gemiddeld 15%-25%. Wees dus heel voorzichtig, het spel kan je geld bedriegen zonder enige kennisgeving. Ik heb er een screenshot van (de betaling is gemarkeerd zonder belasting, dus probeer het niet uit te leggen met belasting)
Vroeger kreeg je iets als je de quests deed. Nu kun je 50 dollar uitgeven aan een evenement en misschien een driesterrenpartner krijgen. Elke update is een nieuwe cashgrap door de ontwikkelaars. Het spel is oplichterij.
Het kan af en toe behoorlijk saai worden, maar verder heb ik enorm genoten van het spel.
Dit is een goede game, maar de Dragonlin moet gemakkelijk te ontgrendelen zijn, inclusief de laatste
Stom spel niet installeren
geweldig spel
Game dwingt je om toestemming te geven om te lezen en te bellen. WAAROM zou een game die niets met bellen te maken heeft, toegang moeten hebben tot mijn telefoongesprekken of contacten? Er is geen manier om te spelen tenzij je op Bevestigen klikt in het openingsscherm. Ik weet zeker dat de meeste mensen op bevestigen klikken zonder de tekst op dit scherm te lezen, omdat het is ontworpen om te misleiden. Verwijderd.
Superhero Rescue: Spider Games Vejr aqqy
gewoon een ander geldhongerig spel. betaal om te winnen
Ik weet niet zeker welke upgrade je hebt gedaan, maar het houdt mijn telefoon nu vast. En sommige functies werken niet goed in tegenstelling tot voorheen. Ik hoop dat je dit kunt oplossen
na de update was mijn spel weg! bolwerk lv 13!!!! #$%^&&***
Er is genoeg om je bezig te houden, maar het vissen is verschrikkelijk.
de eerste keer in mijn Android-gamingleven, heb ik maanden besteed aan het spelen van een enkele game ... andere games hebben de laatste paar weken maar voor mij geduurd en dan verwijder ik het vanwege verveling ... voeg gewoon meer functies toe
Fet spel
Bij deze game draait het allemaal om geld verdienen en het is niet voor gewone spelers. Als je plezier probeert te maken zonder echt geld uit te geven, verspil dan je tijd niet aan het installeren, want je zult er spijt van krijgen. Ik begrijp nog steeds niet wie er echt geld heeft uitgegeven aan games als deze. blijf betalen om dit soort spellen te winnen
Ik heb het nog niet gespeeld voordat het zo lang duurde voordat het begon te dagen
Lol spel Echt gaaf
Top ik zag zo vaak de advertentie dat ik het maar ging downloaden echt ee aanrader
Het is leuk.